zondag 16 november 2014

Mijn eigen werkplekje

Mijn eigen plekje krijgt meer en meer vorm. Wel eigen, ik zal het waarschijnlijk wel met de knutselende dochter moeten delen, want zij volgt binnenhuisarchitectuur en moet regelmatig maquettes enz. maken.
Maar toch heel erg blij dat dit kamertje is opgekuist en eindelijk een nuttige bestemming heeft gekregen.

Geniet maar mee ...

Zoals je ziet patroonpapier ga ik nooit te kort komen, deze rol kreeg ik van mijn moeder nu zij het niet meer nodig heeft. Dit is soort dun papier dat vroeger gebruikt werd om dingen van winkel mee in te pakken ter bescherming.

Nu de kast nog opvullen met mijn stofjes ;-)

 
Deze paspop kocht ik over van een sluitende winkel en natuurlijk ook een streepje muziek op de achtergrond is niet weg te denken. 

Eigenlijk ben ik heel erg benieuwd hoe jullie werkplekje er uit ziet.

Groetjes
An

5 opmerkingen:

  1. heel ruime werkplek dat jij hebt.Ikzelf heb een muur in de veranda in gepalmd. Hier kan je mijn werkhoekje zien. Er staat intussen naast mijn bureau nog een kast bij en nu ligt hij er niet zo netjes bij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb jij ook een blog Angélique? Want ben wel benieuwd naar je werkplekje. Kleine ruimtes zijn vaak veel origineler ingericht dan grote.

      Verwijderen
    2. http://angellekes.blogspot.be/ is trouwens de blog van ons Angélique! :)

      Verwijderen
  2. Ondertussen kreeg ik ook extra ledverlichting en een grote spiegel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai knap! Daar droom ik ook van, een eigen ruimte! Nu alles genoodzaakt op de keukentafel en overal zakken met stoffen en in de berging dan ons naaigerief en naaimachine ... Zo vervelend dat ik het telkens moet opruimen hé om nog maar te zwijgen van het zoeken naar de juiste benodigdheden! Jouw naaikamertje is echt heel mooi ingericht! Super! Veel plezier ermee, maar dat zal niet mankeren denk ik! :)

    Veel liefs
    Marieke
    (www.uniquemarieke.blogspot.be)
    PS: ik volg je ook op bloglovin', volg je mij terug als je dat leuk vind? :)

    BeantwoordenVerwijderen