zondag 2 november 2014

My first Shelly

Het was al enkele weken geleden, dus hoogtijd om nog eens achter mijn naaimachine te kruipen.
Mijn oog was gevallen op een wel heel veelzijdig patroontje, namelijk Shelly van Farbenmix.
Het is een elektronisch patroon, kostprijs 5.90 EUR en hoewel het een Duitse website is zit er een Nederlandse beschrijving bij. De beschrijving is beperkt maar zelfs een beginnende naaister kan hier al ver mee geraken.
Het is eigenlijk een patroon voor een lekkere sweater met grote kraag, maar kan evenzeer makkelijk omgetoverd worden tot een luchtige shirt met lange of korte mouwen. 
Ik had nog een dun soepel vallend tricotje in mijn voorraad dus koos ik voor een shirt met half lange mouwen, zonder kraag (het warme weer dit weekend zal mijn keuze misschien wel wat beïnvloed hebben).

Hier volgen er vast nog meer van in allerlei varianten :-)
Hoe staat het met jullie winter garderobe?

Groetjes An


      

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dank je Natalie, ik ben er ook heel tevreden mee. Maar ga er nog een sjaal bij maken voor de frissere dagen :-)

      Verwijderen